Bycie właścicielem własnej firmy to nie lada wyzwanie! Zarządzanie biznesem, finansami, ludźmi - to ogromna odpowiedzialność, wymagająca sporych umiejętności. Ciągle zmieniająca się rzeczywistość sprawia, że wiedza zdobyta kilka czy kilkanaście lat temu może okazać się mało aktualna. Czytaj dalej »
Pomysł na nowy, innowacyjny produkt lub usługę to dopiero połowa sukcesu w czasach ogromnej konkurencyjności praktycznie w każdej branży. Odpowiednia organizacje nowego pomysłu, włączając w to potencjalny popyt, koszta i przychody są obecnie fundamentalną częścią wprowadzania nowego rozwiązania. Czytaj dalej »
Wiele osób wdrażających się w nowoczesne metodyki tworzenia oprogramowania, lecz nie tylko, mylnie używa terminów UX oraz UI jako jedno pojęcie.
Oba te proces są bardzo istotne w procesie projektowania nowych, innowacyjnych rozwiązań, warto poznać różnice w tych dwóch odmiennych procesach, jakim jest User Experience oraz User Interface. Czytaj dalej »
Coraz częściej klienci, zamiast odwiedzić sklep stacjonarny lub firmę, wolą kupować on-line, nie wychodząc z domu. Jest to jeden z czołowych obszarów rynku, w którym odnotowuje się tak znaczący wzrost. Czytaj dalej »
Black Friday oraz wyprzedaże świąteczne to dwie znakomite okazje, aby uzupełnić firmowe braki, jeśli chodzi o sprzęt i akcesoria. Jak to jednak zwykle bywa, takie promocje mają zasadniczą wadę - produkty szybko znikają ze sklepowych półek. Czytaj dalej »
Przed laty Bill Gates powiedział, że ostatniego dolara z budżetu marketingowe wydałby na PR. Czym jednak jest PR i jak można go zastosować w firmie?
PR, czyli public relations, to branża, która zajmuje się komunikacją. Czytaj dalej »
Sprzedaż jest bardzo skomplikowanym procesem. To, czy zakończy się finalizacją, zależy od bardzo wielu czynników. Występują one na każdym etapie sprzedaży - od pierwszego kontaktu z klientem, przez zainteresowanie go i przedstawienie oferty, po ustalenie warunków współpracy. Czytaj dalej »
E-commerce, to jest specjalny obszar gospodarki, który obejmuje handel i transakcje finansowe przeprowadzane z wykorzystaniem sieci komputerowych i procesów biznesowych prowadzonych przez takie transakcje. Czytaj dalej »
LinkedIn jest platformą, na której zawsze warto być widocznym. Dotyczy to nie tylko pracowników budujących swoje kariery, ale także - w co najmniej równym stopniu - firm.
By jak najlepiej wypromować swoją firmę na LinkedIn trzeba jednak przyjąć odpowiednią strategię. Czytaj dalej »
Media społecznościowe na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Coraz chętniej dzielimy się swoimi przeżyciami z podróży, czy innych atrakcyjnych miejsc z naszymi przyjaciółmi, znajomymi, czy osobami, które należą do naszych obserwujących. Czytaj dalej »