Poradnik przedsiębiorcy

Intaxo.pl - najlepszy program do faktur online?

Kategoria:Faktury | | Intaxo

Każdy właściciel firmy chciałby maksymalnie zaoszczędzić czas i pieniądze. Wystarczająco wiele pracy pochłaniają codzienne obowiązki i obsługa klientów. Prowadzenie księgowości i wystawianie faktur jest dużym obciążeniem, tym bardziej, że wymaga sporej wiedzy merytorycznej. Czytaj dalej »

Księgowość online - ranking to nie wszystko?

Kategoria:Inne | | Intaxo

Wiele osób zadaje sobie pytanie, czym należy się kierować, wybierają księgowość online. W sieci dostępne jest wiele rankingów, którymi możemy się posiłkować i często to robimy - zwłaszcza wtedy, gdy sami jeszcze nie do końca mamy rozeznanie w temacie i nie wiemy dokładnie, na czym nam zależy. Czytaj dalej »

Wycena przedsiębiorstwa - jaką metodę wybrać?

Kategoria:Podatki | | Intaxo

Odpowiednie wycenienie wartości firmy może być problematyczne, jeżeli nie wybierze się właściwej metody. Znanie wartości swojego przedsiębiorstwa jest potrzebne w wielu różnych sytuacjach. Jeżeli pragniemy uzyskać kredyt z banku lub pozyskać dodatkowych inwestorów, to niezbędna jest znajomość wartości swojej firmy. Czytaj dalej »

ZUS w 2019 roku - ile wyniesie?

Kategoria:ZUS | | Intaxo

Do opłacania składek do ZUS-u zobligowany jest każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą. Ich wysokość jest często sporym wydatkiem w stosunku do budżetu i zysku firmy, dlatego każda zmiana jest bardzo istotna. Czytaj dalej »

Kiedy faktura a kiedy paragon?

Kategoria:Koszty | | Intaxo

Przedsiębiorcy powinni zdawać sobie sprawę z faktu, że na prowadzenie działalności gospodarczej nie składa się jedynie sprzedaż towarów, czy też świadczenie usług, ale również szereg formalności. Czytaj dalej »

Mailing reklamowy - czy warto?

Kategoria:Inne | | Intaxo

Wysyłanie e-maili reklamowych jest jedną z najstarszych form reklamy w internecie. Jednak jest ona powszechnie używana przez firmy na całym świecie do dzisiaj. Jakie są najważniejsze zalety i wady tego rodzaj marketingu? Mailing reklamowy jest odmianą marketingu internetowego, jego najważniejszą cechą jest wykorzystanie poczty internetowej jako narzędzia reklamy. Czytaj dalej »






ObsługaJPK
Strona używa cookies - tzw. ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień cookies.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.