Poradnik przedsiębiorcy

9 cech przedsiębiorcy wpływających na sukces firmy

Kategoria:Inne | |

Bycie dobrze usytuowanym przedsiębiorcą, który dużo zarabia mający przy tym dużo wolnego czasu to piękna perspektywa, która jednak znacznie różni się od rzeczywistości. Prowadzenie firmy, przynajmniej do pewnego momentu, to codzienne zmagania nie tylko z rynkiem, ale również z samym sobą. Czytaj dalej »

5 pomysłów biznesowych na 2020 rok

Kategoria:Inne | |

Wiedza, zapał, konsekwencja to z pewnością konieczne faktory sukcesu w biznesie. Na samym początku musimy jednak znaleźć odpowiedni pomysł na własną firmę. Możliwości jest oczywiście całe mnóstwo, ponieważ rynki wciąż się rozwijają kreując coraz to nowe tendencje oraz potrzeby konsumentów. Czytaj dalej »

Jak korzystać z facebook, aby zbudować silną markę

Kategoria:Inne | |

W dzisiejszych czasach niemal każdy korzysta aktywnie z Internetu. Komputery, tablety, smartfony, jest to dla nas niezbędne, nie potrafimy się już bez tego obejść. Większa część osób korzystających aktywnie z Internetu pozostaje także użytkownikami mediów społecznościowych, gdzie w dalszym ciągu rekordy popularności bije Facebook. Czytaj dalej »

Jak promować firmę w linkedin?

Kategoria:Nowości | |

LinkedIn jest platformą, na której zawsze warto być widocznym. Dotyczy to nie tylko pracowników budujących swoje kariery, ale także - w co najmniej równym stopniu - firm. By jak najlepiej wypromować swoją firmę na LinkedIn trzeba jednak przyjąć odpowiednią strategię. Czytaj dalej »

Jak zdobyć obserwujących na instagram'ie?

Kategoria:Nowości | |

Media społecznościowe na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Coraz chętniej dzielimy się swoimi przeżyciami z podróży, czy innych atrakcyjnych miejsc z naszymi przyjaciółmi, znajomymi, czy osobami, które należą do naszych obserwujących. Czytaj dalej »

Co to jest lean startup?

Kategoria:Nowości | |

Przedsiębiorcy stale szukają rozwiązań jak zmaksymalizować szanse na osiągnięcie końcowego sukcesu i zbudowanie świetnie prosperującej firmy. Jednym z nich jest metodologia lean startup, która kilka lat temu sprawiła, że wiele startupów zaczęło funkcjonować w kompletnie inny sposób niż wcześniej. Czytaj dalej »

Jak wybrać dobrą nazwę firmy? Jak nazwać swoją firmę?

Kategoria:Inne | |

Nazwa jest absolutnie kluczowym elementem w wizerunku firmy. Jej wybór musi być zatem dokładnie przemyślany. Dobra nazwa staje się bowiem symbolem firmy, jej brandem, znakiem rozpoznawczym, tym, co może wryć się w świadomość klientów na bardzo długi czas, zapewniając przedsiębiorcy sukces. Czytaj dalej »

Unikatowy logotyp – reguły tworzenia

Kategoria:Inne | |

W dzisiejszych czasach osoby prowadzące firmę borykają się z wieloma wyzwaniami. Konieczność obecności w mediach społecznościowych, inwestowanie w reklamę zewnętrzną, materiały reklamowe, budowa strony internetowej - to tylko nieliczne z obszarów, w którym wykorzystujemy logo. Czytaj dalej »

Corporate identity – co i dlaczego?

Kategoria:Nowości | |

Corporate identity to elementy tworzące system identyfikacji wizualnej danej firmy, pozwalająca rozpoznać ją spośród innych dostępnych na rynku. Z czego się składa Corporate identity? Wizualną identyfikacją tworzy zintegrowana całość, której to poszczególne elementy w znacznym stopniu pomagają firmom wyróżnić się na rynku. Czytaj dalej »






Strona używa cookies - tzw. ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień cookies.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.