Poradnik przedsiębiorcy

Budowanie strategii marketingu internetowego

Kategoria:Nowości | | Intaxo

Strategia - plan, dzięki któremu organizacja może osiągnąć założone cele. Strategia marketingowa w Internecie to zespół działań online, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność w digital i osiągnąć maksymalizację zysku. Czytaj dalej »

Wspólne obszary problemowe działów sprzedaży i marketingu

Kategoria:Inne | | Intaxo

Problemy i obciążenia w zespołach sprzedaży najczęściej są spowodowane brakiem automatyzacji, złym zarządzaniem czasem oraz nieodpowiednim systemem motywacji. Problemy specjalistów ds marketingu z kolei najczęściej wynikają z powodu niewystarczających danych analitycznych oraz słabej wiedzy na temat aktualnych trendów i nowych narzędzi marketingowych. Czytaj dalej »

Rodzaje biznes planów

Kategoria:Inne | | Intaxo

Biznes plan to szczegółowy opis działalności gospodarczej wraz z obliczeniami i perspektywami rozwoju na najbliższe lata. Jest to podstawowy dokument, pozwalający obiektywnie ocenić przedsiębiorczą inicjatywę. Czytaj dalej »

Z czego składa się e-mail, który sprzedaje?

Kategoria:Nowości | | Intaxo

O skuteczności kampanii mailingowych pisaliśmy w poprzednim artykule "E-mailing – czy się opłaca?". Badania oraz praktyka firm przekonują, że to działa. Interesującym jest zatem pytanie: jak ma wyglądać wiadomość elektroniczna, żeby była efektywna? Można wyodrębnić 9 podstawowych elementów dobrego e-maila: Imię nadawcy - musi odpowiadać na pytanie odbiorcy „Kto do mnie pisze?”. Czytaj dalej »






ObsługaJPK
Strona używa cookies - tzw. ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień cookies.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.