Inne publikacje

Księgowość online - ranking to nie wszystko?

Kategoria:Inne | | Intaxo

Wiele osób zadaje sobie pytanie, czym należy się kierować, wybierają księgowość online. W sieci dostępne jest wiele rankingów, którymi możemy się posiłkować i często to robimy - zwłaszcza wtedy, gdy sami jeszcze nie do końca mamy rozeznanie w temacie i nie wiemy dokładnie, na czym nam zależy. Czytaj dalej »

Mailing reklamowy - czy warto?

Kategoria:Inne | | Intaxo

Wysyłanie e-maili reklamowych jest jedną z najstarszych form reklamy w internecie. Jednak jest ona powszechnie używana przez firmy na całym świecie do dzisiaj. Jakie są najważniejsze zalety i wady tego rodzaj marketingu? Mailing reklamowy jest odmianą marketingu internetowego, jego najważniejszą cechą jest wykorzystanie poczty internetowej jako narzędzia reklamy. Czytaj dalej »

Sklep z meblami - czy to dobry biznes?

Kategoria:Inne | | Intaxo

Otworzenie własnego salonu meblowego, dla wielu z nas może wydawać się przyjemnym i zyskownym zajęciem, a może nawet spełnieniem marzenia z dzieciństwa o własnym sklepie z meblami. Jednak czy w czasach wszechobecnych mebli z kartonu i sieciowych salonów meblowych, które są znane i cenione przede wszystkim za oferowaną dosyć niską cenę, jesteśmy w stanie zarobić na sklepie z meblami? Znajdź swoją niszę Jeśli uda Ci się znaleźć niszę konsumencką, która cierpi na brak odpowiednich produktów, ze względu na dziurę w danym sektorze rynku meblowego, to wiedz, że masz już za sobą połowę sukcesu. Czytaj dalej »

Firma ochroniarska - czy to dobry biznes?

Kategoria:Inne | | Intaxo

Założenie firmy to bardzo dobra inicjatywa. Na samym początku trzeba wybrać branżę, w której firma będzie się obracała na co dzień. Warto wziąć pod lupę zwłaszcza branżę ochroniarską, która w Polsce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Czytaj dalej »

Gwiazdki Google w wynikach wyszukiwania - dlaczego warto o nie zabiegać i jak to robić?

Kategoria:Inne | | Intaxo

Prawdopodobnie każdemu przedsiębiorcy zależy na opinii swoich klientów, którzy dokonali zakupu lub zrealizowali określoną usługę. Od kiedy platforma Google wprowadziła możliwość zbierania opinii przez osoby korzystające z usług danej firmy, sprzedawcom i właścicielom innych firm zaczęło bardziej niż dotychczas zależeć na zbieraniu samych pochlebnych opinii i uzyskania jak największej liczby gwiazdek. Czytaj dalej »






ObsługaJPK
Strona używa cookies - tzw. ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień cookies.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.