Internet stwarza ogromne pole do promocji swojej firmy, której można dokonywać zarówno darmowymi, jak i płatnymi sposobami.
Oto dziesięć porad dotyczących skutecznej promocji w sieci.
1. Strona internetowa firmy
Każda firma powinna mieć swoją stronę internetową i przykładać do niej odpowiednią wagę, bowiem jest to prawdziwa wizytówka przedsiębiorcy. Czytaj dalej »
Kilka ostatnich miesięcy minęło pod znakiem nadchodzącego Brexitu, czyli wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Aktualnie toczą się liczne rozmowy na linii Theresa May - przedstawiciele UE. Czytaj dalej »
Na starcie naszego biznesu możemy mieć problemy ze zgromadzeniem odpowiedniego kapitału. Często zdarza się jednak, że pożyczka od rodziny lub nasze oszczędności nam nie wystarczą. Co wtedy zrobić?
Przedstawiamy państwu 5 sposobów na dofinansowanie firmy. Czytaj dalej »
W styczniu 2018 wprowadzono JPK_VAT, czyli jednolity plik kontrolny, który musi składać niemal każdy przedsiębiorca będący czynnym podatnikiem VAT. Jego wprowadzenie okazało się w dłuższej perspektywie sporym ułatwieniem dla prowadzących własną działalność, wprowadzającym standaryzację i porządkującym wymogi w zakresie prowadzonej ewidencji. Czytaj dalej »
Aby skorzystanie z usługi reklamowej Google AdWords było możliwe, konieczne jest posiadanie własnej witryny internetowej. Funkcjonowanie Google AdWords polega bowiem na tym, że reklamy ukierunkowują potencjalnych klientów, czyli użytkowników internetu właśnie do witryny. Czytaj dalej »
Według danych Komisji Europejskiej jesteśmy jednym z najbardziej przedsiębiorczych krajów. Wszystko dlatego, że jesteśmy w unijnej czołówce pod względem liczby firm.
Prawie 3 miliony Polaków prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą! Skąd taka popularność mikrofirm?
Wybór czy konieczność?
Z jednej strony mikrofirmy są niezwykle atrakcyjne - odpowiadają na potrzebę niezależności, są w zgodzie z modą na bycie własnym szefem, gwarantują elastyczność, pozwalają osiągnąć wysokie zyski. Czytaj dalej »
Dnia 30 kwietnia 2018 roku weszła w życie ustawa z dnia 6 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców. Zastąpiła ona obowiązującą wcześniej ustawę z dnia 02 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej. Czytaj dalej »
Obowiązek wysyłania plików JPK mają od 1 stycznia 2018 roku mikroprzedsiębiorcy, którzy prowadzą elektroniczną ewidencję podatku VAT. Duże i średnie przedsiębiorstwa mają taki obowiązek odpowiednio od 2016 r. Czytaj dalej »
Od kilku lat w naszym kraju obserwuje się wzrastającą liczbę podmiotów gospodarczych. Początkujący przedsiębiorcy mają do wyboru różne formy organizacyjno-prawne, w ramach których prowadzić będą swoją działalność. Czytaj dalej »
Działalność nierejestrowana to ułatwienie dla osób rozpoczynających świadczenie usług i sprzedaż towarów, bez wymogu formalnej rejestracji firmy w CEIDG, powołane w tzw. Konstytucji Biznesu w dniu 30. Czytaj dalej »