W dzisiejszych czasach nikt nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania bez tabletu lub smartfona. Niewątpliwa rewolucja technologiczna zapoczątkowała także szybki i dynamiczny rozwój dostępnych na rynku aplikacji mobilnych. Czytaj dalej »
Szybki rozwój technologii determinuje różne branże do ciągłych zmian. Nowości z branży IT niemal zawsze pozwalają zaoszczędzić czas, który jest niezbędny do wykonania danej czynności. Nowinki mobilne weszły także ostatnio do księgowości. Czytaj dalej »
Przedsiębiorcy, managerowie i kierownicy dokładają wszelkich starań, by podtrzymywać odpowiednią produktywność w swoich firmach, jednak niekiedy jest to niezwykle trudne. Do niedawna badanie bezczynności pracowniczej czy poziomu ich pracowitości było niemal niemożliwe. Czytaj dalej »
Dropshipping, czyli jeden z rodzajów biznesu, który powstał po upowszechnieniu internetu na ogromną skalę. Niewątpliwie każdy świadomie lub nie, miał do czynienia z dropshippingiem.
Na przykład robiąc zakupy na Allegro, AliExpress, bądź na nieco mniej popularnym w naszym kraju Amazonie. Czytaj dalej »
Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, ale zastanawiasz się nad zmianą formy prowadzenia firmy jako spółki z ograniczoną odpowiedzialnością? Idealnie. W końcu nie ma przeszkód, aby przekształcić JDG w Sp. Czytaj dalej »
Pozyskanie nowych klientów składa się z kliku etapów. Zainteresowanie potencjalnego klienta oraz jego zgoda na spotkanie z nami to tylko początek sukcesu. Decyzja zakupowa najczęściej zapada dopiero po bezpośrednim spotkaniu i prezentacji naszej oferty. Czytaj dalej »
W poprzednich artykułach, dotyczących Facebooka pisaliśmy o tym, czy warto promować biznes na Facebooku, dlaczego reklama w tym serwisie jest lepsza niż Google AdWords oraz jak poprawnie założyć firmowe konto. Czytaj dalej »
Strategia - plan, dzięki któremu organizacja może osiągnąć założone cele. Strategia marketingowa w Internecie to zespół działań online, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność w digital i osiągnąć maksymalizację zysku. Czytaj dalej »
O skuteczności kampanii mailingowych pisaliśmy w poprzednim artykule "E-mailing – czy się opłaca?". Badania oraz praktyka firm przekonują, że to działa.
Interesującym jest zatem pytanie: jak ma wyglądać wiadomość elektroniczna, żeby była efektywna? Można wyodrębnić 9 podstawowych elementów dobrego e-maila:
Imię nadawcy - musi odpowiadać na pytanie odbiorcy „Kto do mnie pisze?”. Czytaj dalej »
Instagram w ciągu kilku lat zdobył serca ponad miliarda użytkowników. Od momentu uruchomienia w 2010 roku on ewoluował od zwykłej strony dla udostępniania zdjęć do potężnego kanału marketingowego. Czytaj dalej »