Efektywność osobista każdego pracownika stanowi podstawę do osiągnięcia strategicznych i taktycznych celów firmy w całości. Poprawa wydajności personelu zależy zarówno od zarządu i kierowników, jak i od wszystkich pracowników z osobna. Czytaj dalej »
Strategia - plan, dzięki któremu organizacja może osiągnąć założone cele. Strategia marketingowa w Internecie to zespół działań online, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność w digital i osiągnąć maksymalizację zysku. Czytaj dalej »
Problemy i obciążenia w zespołach sprzedaży najczęściej są spowodowane brakiem automatyzacji, złym zarządzaniem czasem oraz nieodpowiednim systemem motywacji.
Problemy specjalistów ds marketingu z kolei najczęściej wynikają z powodu niewystarczających danych analitycznych oraz słabej wiedzy na temat aktualnych trendów i nowych narzędzi marketingowych. Czytaj dalej »
Biznes plan to szczegółowy opis działalności gospodarczej wraz z obliczeniami i perspektywami rozwoju na najbliższe lata. Jest to podstawowy dokument, pozwalający obiektywnie ocenić przedsiębiorczą inicjatywę. Czytaj dalej »
Marketing to proces tworzenia, wywoływania u konsumentów potrzeby skorzystania z usług i produktów firmy, a sprzedaż jest procesem zaspokajania tych potrzeb konsumentów. Marketing i sprzedaż to różne działy, różne etapy jednego dużego procesu biznesowego. Czytaj dalej »
Każdy klient jest inny, każdy ma swoje własne cechy charakteru, wartości oraz potrzeby. Jednak istnieją pewne podobieństwa w postępowaniu i zachowaniu, dzięki którym można podzielić ich na pewne grupy. Czytaj dalej »
YouTube – to serwis, należący do Google, gdzie można za darmo umieszczać, odtwarzać, komentować i oceniać filmy czy muzykę. Każdy użytkownik serwisu może tworzyć własne kanały i playlisty. Czytaj dalej »
O skuteczności kampanii mailingowych pisaliśmy w poprzednim artykule "E-mailing – czy się opłaca?". Badania oraz praktyka firm przekonują, że to działa.
Interesującym jest zatem pytanie: jak ma wyglądać wiadomość elektroniczna, żeby była efektywna? Można wyodrębnić 9 podstawowych elementów dobrego e-maila:
Imię nadawcy - musi odpowiadać na pytanie odbiorcy „Kto do mnie pisze?”. Czytaj dalej »
Czy warto wykorzystywać e-mail marketing w strategiach marketingowych firm? W jakim celu stosować pocztę elektroniczną jako narzędzie marketingowe? Jakich efektów się spodziewać po kampaniach e-mailingowych?
Wiadomości e-mail to dobrze znane, stosunkowo tanie, proste i łatwe w realizacji narzędzie marketingu internetowego. Czytaj dalej »
Instagram w ciągu kilku lat zdobył serca ponad miliarda użytkowników. Od momentu uruchomienia w 2010 roku on ewoluował od zwykłej strony dla udostępniania zdjęć do potężnego kanału marketingowego. Czytaj dalej »