Poradnik przedsiębiorcy

Jak zwiększyć efektywność pracy personelu?

Kategoria:Inne | |

Efektywność osobista każdego pracownika stanowi podstawę do osiągnięcia strategicznych i taktycznych celów firmy w całości. Poprawa wydajności personelu zależy zarówno od zarządu i kierowników, jak i od wszystkich pracowników z osobna. Czytaj dalej »

Budowanie strategii marketingu internetowego

Kategoria:Nowości | |

Strategia - plan, dzięki któremu organizacja może osiągnąć założone cele. Strategia marketingowa w Internecie to zespół działań online, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność w digital i osiągnąć maksymalizację zysku. Czytaj dalej »

Wspólne obszary problemowe działów sprzedaży i marketingu

Kategoria:Inne | |

Problemy i obciążenia w zespołach sprzedaży najczęściej są spowodowane brakiem automatyzacji, złym zarządzaniem czasem oraz nieodpowiednim systemem motywacji. Problemy specjalistów ds marketingu z kolei najczęściej wynikają z powodu niewystarczających danych analitycznych oraz słabej wiedzy na temat aktualnych trendów i nowych narzędzi marketingowych. Czytaj dalej »

Rodzaje biznes planów

Kategoria:Inne | |

Biznes plan to szczegółowy opis działalności gospodarczej wraz z obliczeniami i perspektywami rozwoju na najbliższe lata. Jest to podstawowy dokument, pozwalający obiektywnie ocenić przedsiębiorczą inicjatywę. Czytaj dalej »

Sprzedaż i marketing: Cele i mierniki efektywności

Kategoria:Inne | |

Marketing to proces tworzenia, wywoływania u konsumentów potrzeby skorzystania z usług i produktów firmy, a sprzedaż jest procesem zaspokajania tych potrzeb konsumentów. Marketing i sprzedaż to różne działy, różne etapy jednego dużego procesu biznesowego. Czytaj dalej »

4 rodzaje klientów i jak im sprzedać?

Kategoria:Inne | |

Każdy klient jest inny, każdy ma swoje własne cechy charakteru, wartości oraz potrzeby. Jednak istnieją pewne podobieństwa w postępowaniu i zachowaniu, dzięki którym można podzielić ich na pewne grupy. Czytaj dalej »

Z czego składa się e-mail, który sprzedaje?

Kategoria:Nowości | |

O skuteczności kampanii mailingowych pisaliśmy w poprzednim artykule "E-mailing – czy się opłaca?". Badania oraz praktyka firm przekonują, że to działa. Interesującym jest zatem pytanie: jak ma wyglądać wiadomość elektroniczna, żeby była efektywna? Można wyodrębnić 9 podstawowych elementów dobrego e-maila: Imię nadawcy - musi odpowiadać na pytanie odbiorcy „Kto do mnie pisze?”. Czytaj dalej »