Marketing to proces tworzenia, wywoływania u konsumentów potrzeby skorzystania z usług i produktów firmy, a sprzedaż jest procesem zaspokajania tych potrzeb konsumentów. Marketing i sprzedaż to różne działy, różne etapy jednego dużego procesu biznesowego. Czytaj dalej »
Każdy klient jest inny, każdy ma swoje własne cechy charakteru, wartości oraz potrzeby. Jednak istnieją pewne podobieństwa w postępowaniu i zachowaniu, dzięki którym można podzielić ich na pewne grupy. Czytaj dalej »
YouTube – to serwis, należący do Google, gdzie można za darmo umieszczać, odtwarzać, komentować i oceniać filmy czy muzykę. Każdy użytkownik serwisu może tworzyć własne kanały i playlisty. Czytaj dalej »
O skuteczności kampanii mailingowych pisaliśmy w poprzednim artykule "E-mailing – czy się opłaca?". Badania oraz praktyka firm przekonują, że to działa.
Interesującym jest zatem pytanie: jak ma wyglądać wiadomość elektroniczna, żeby była efektywna? Można wyodrębnić 9 podstawowych elementów dobrego e-maila:
Imię nadawcy - musi odpowiadać na pytanie odbiorcy „Kto do mnie pisze?”. Czytaj dalej »
Czy warto wykorzystywać e-mail marketing w strategiach marketingowych firm? W jakim celu stosować pocztę elektroniczną jako narzędzie marketingowe? Jakich efektów się spodziewać po kampaniach e-mailingowych?
Wiadomości e-mail to dobrze znane, stosunkowo tanie, proste i łatwe w realizacji narzędzie marketingu internetowego. Czytaj dalej »
Instagram w ciągu kilku lat zdobył serca ponad miliarda użytkowników. Od momentu uruchomienia w 2010 roku on ewoluował od zwykłej strony dla udostępniania zdjęć do potężnego kanału marketingowego. Czytaj dalej »
Pierwszą rzeczą, którą powinniśmy zrobić przy zakładaniu nowej firmy, powinno być sporządzenie biznes planu. Od tego powinna się rozpoczynać każda działalność gospodarcza. To konieczny dokument, nawet jeśli nasz pomysł na biznes wydaje się być genialny i bardzo perspektywny. Czytaj dalej »
Podstawowe zagadnienia związane z wyliczaniem podatku na ryczałcie to rozliczanie kosztów uzyskania przychodu lub składek odprowadzanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, kwota bazowa, od której wylicza się ten podatek oraz sytuacja, kiedy należy stosować równolegle dwie stawki do prawidłowego obliczania podatku zryczałtowanego. Czytaj dalej »
Internet stwarza ogromne pole do promocji swojej firmy, której można dokonywać zarówno darmowymi, jak i płatnymi sposobami.
Oto dziesięć porad dotyczących skutecznej promocji w sieci.
1. Strona internetowa firmy
Każda firma powinna mieć swoją stronę internetową i przykładać do niej odpowiednią wagę, bowiem jest to prawdziwa wizytówka przedsiębiorcy. Czytaj dalej »
Dokumenty magazynowe są to papierowe lub elektroniczne zapisy dotyczące pracy magazynu w przedsiębiorstwie. Dzięki dokumentom magazynowym mamy możliwość sprawowania kontroli nad towarami i materiałami, które się w nim znajdują. Czytaj dalej »