Strategia - plan, dzięki któremu organizacja może osiągnąć założone cele. Strategia marketingowa w Internecie to zespół działań online, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność w digital i osiągnąć maksymalizację zysku. Czytaj dalej »
Problemy i obciążenia w zespołach sprzedaży najczęściej są spowodowane brakiem automatyzacji, złym zarządzaniem czasem oraz nieodpowiednim systemem motywacji.
Problemy specjalistów ds marketingu z kolei najczęściej wynikają z powodu niewystarczających danych analitycznych oraz słabej wiedzy na temat aktualnych trendów i nowych narzędzi marketingowych. Czytaj dalej »
Biznes plan to szczegółowy opis działalności gospodarczej wraz z obliczeniami i perspektywami rozwoju na najbliższe lata. Jest to podstawowy dokument, pozwalający obiektywnie ocenić przedsiębiorczą inicjatywę. Czytaj dalej »
Marketing to proces tworzenia, wywoływania u konsumentów potrzeby skorzystania z usług i produktów firmy, a sprzedaż jest procesem zaspokajania tych potrzeb konsumentów. Marketing i sprzedaż to różne działy, różne etapy jednego dużego procesu biznesowego. Czytaj dalej »
Każdy klient jest inny, każdy ma swoje własne cechy charakteru, wartości oraz potrzeby. Jednak istnieją pewne podobieństwa w postępowaniu i zachowaniu, dzięki którym można podzielić ich na pewne grupy. Czytaj dalej »
YouTube – to serwis, należący do Google, gdzie można za darmo umieszczać, odtwarzać, komentować i oceniać filmy czy muzykę. Każdy użytkownik serwisu może tworzyć własne kanały i playlisty. Czytaj dalej »
O skuteczności kampanii mailingowych pisaliśmy w poprzednim artykule "E-mailing – czy się opłaca?". Badania oraz praktyka firm przekonują, że to działa.
Interesującym jest zatem pytanie: jak ma wyglądać wiadomość elektroniczna, żeby była efektywna? Można wyodrębnić 9 podstawowych elementów dobrego e-maila:
Imię nadawcy - musi odpowiadać na pytanie odbiorcy „Kto do mnie pisze?”. Czytaj dalej »
Czy warto wykorzystywać e-mail marketing w strategiach marketingowych firm? W jakim celu stosować pocztę elektroniczną jako narzędzie marketingowe? Jakich efektów się spodziewać po kampaniach e-mailingowych?
Wiadomości e-mail to dobrze znane, stosunkowo tanie, proste i łatwe w realizacji narzędzie marketingu internetowego. Czytaj dalej »
Instagram w ciągu kilku lat zdobył serca ponad miliarda użytkowników. Od momentu uruchomienia w 2010 roku on ewoluował od zwykłej strony dla udostępniania zdjęć do potężnego kanału marketingowego. Czytaj dalej »
Pierwszą rzeczą, którą powinniśmy zrobić przy zakładaniu nowej firmy, powinno być sporządzenie biznes planu. Od tego powinna się rozpoczynać każda działalność gospodarcza. To konieczny dokument, nawet jeśli nasz pomysł na biznes wydaje się być genialny i bardzo perspektywny. Czytaj dalej »