Poradnik przedsiębiorcy

5 praktycznych sposobów zwiększenia sprzedaży

Kategoria:Inne | |

Pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż?” interesuje każdego przedsiębiorcę. Konkurencja, zmiany w zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów są ciągłym wyzwaniem dla firm. Dyrektorzy sprzedaży i marketingu muszą nieustannie wdrażać i wykorzystywać nowe techniki i metody na utrzymanie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych. Czytaj dalej »

Podstawowe etapy tworzenia reklam na Facebooku

Kategoria:Inne | |

Zanim wydasz przynajmniej złotówkę na reklamę w mediach społecznościowych, musisz zadecydować o swoich celach i oczekiwaniach: jakie wyniki i rezultaty chcesz osiągnąć? Zdobyć więcej polubień strony czy zwiększyć zasięg swoich publikacji? Pozyskać nowych followersów lub sprzedać swój produkt? Jeśli już jesteś pewny zamiaru reklamowania się na Facebooku, to przejdź przez poniższe etapy: 1. Czytaj dalej »

Hashtag – ważny element w komunikacji marketingowej

Kategoria:Inne | |

Obecnie sieci społecznościowe są najlepszą platformą do komunikacji z potencjalnymi klientami. Wiele firm osiąga zyski dzięki skutecznej promocji produktów i usług w świecie online. Bardzo ważnym jest wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi i możliwości. Czytaj dalej »

SMM i SEO - razem czy osobno?

Kategoria:Inne | |

Bardzo często w Internecie możesz spotkać się ze skrótami SMM (Social Media Marketing) і SEO (Search Engine Optimization). Są to ważne elementy strategii promocji produktów i usług. SMM (Social Media Marketing) to promocja strony www firmy przy wykorzystaniu mediów społecznościowych. Czytaj dalej »

Jak zwiększyć efektywność pracy personelu?

Kategoria:Inne | |

Efektywność osobista każdego pracownika stanowi podstawę do osiągnięcia strategicznych i taktycznych celów firmy w całości. Poprawa wydajności personelu zależy zarówno od zarządu i kierowników, jak i od wszystkich pracowników z osobna. Czytaj dalej »

Budowanie strategii marketingu internetowego

Kategoria:Nowości | |

Strategia - plan, dzięki któremu organizacja może osiągnąć założone cele. Strategia marketingowa w Internecie to zespół działań online, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność w digital i osiągnąć maksymalizację zysku. Czytaj dalej »

Wspólne obszary problemowe działów sprzedaży i marketingu

Kategoria:Inne | |

Problemy i obciążenia w zespołach sprzedaży najczęściej są spowodowane brakiem automatyzacji, złym zarządzaniem czasem oraz nieodpowiednim systemem motywacji. Problemy specjalistów ds marketingu z kolei najczęściej wynikają z powodu niewystarczających danych analitycznych oraz słabej wiedzy na temat aktualnych trendów i nowych narzędzi marketingowych. Czytaj dalej »

Rodzaje biznes planów

Kategoria:Inne | |

Biznes plan to szczegółowy opis działalności gospodarczej wraz z obliczeniami i perspektywami rozwoju na najbliższe lata. Jest to podstawowy dokument, pozwalający obiektywnie ocenić przedsiębiorczą inicjatywę. Czytaj dalej »