Pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż?” interesuje każdego przedsiębiorcę. Konkurencja, zmiany w zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów są ciągłym wyzwaniem dla firm.
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu muszą nieustannie wdrażać i wykorzystywać nowe techniki i metody na utrzymanie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych. Czytaj dalej »
Zanim wydasz przynajmniej złotówkę na reklamę w mediach społecznościowych, musisz zadecydować o swoich celach i oczekiwaniach: jakie wyniki i rezultaty chcesz osiągnąć? Zdobyć więcej polubień strony czy zwiększyć zasięg swoich publikacji? Pozyskać nowych followersów lub sprzedać swój produkt?
Jeśli już jesteś pewny zamiaru reklamowania się na Facebooku, to przejdź przez poniższe etapy:
1. Czytaj dalej »
W poprzednich artykułach, dotyczących Facebooka pisaliśmy o tym, czy warto promować biznes na Facebooku, dlaczego reklama w tym serwisie jest lepsza niż Google AdWords oraz jak poprawnie założyć firmowe konto. Czytaj dalej »
Obecnie sieci społecznościowe są najlepszą platformą do komunikacji z potencjalnymi klientami. Wiele firm osiąga zyski dzięki skutecznej promocji produktów i usług w świecie online. Bardzo ważnym jest wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi i możliwości. Czytaj dalej »
Bardzo często w Internecie możesz spotkać się ze skrótami SMM (Social Media Marketing) і SEO (Search Engine Optimization). Są to ważne elementy strategii promocji produktów i usług.
SMM (Social Media Marketing) to promocja strony www firmy przy wykorzystaniu mediów społecznościowych. Czytaj dalej »
Znajomość grupy docelowej (potencjalnych nabywców) pomoże lepiej zrozumieć ich potrzeby, zatem skuteczniej i szybszej nawiązać współpracę. Im bardziej szczegółowo i precezyjnie grupujesz swoich odbiorców, tym większa szansa sprzedać im produkty czy usługi. Czytaj dalej »
Efektywność osobista każdego pracownika stanowi podstawę do osiągnięcia strategicznych i taktycznych celów firmy w całości. Poprawa wydajności personelu zależy zarówno od zarządu i kierowników, jak i od wszystkich pracowników z osobna. Czytaj dalej »
Strategia - plan, dzięki któremu organizacja może osiągnąć założone cele. Strategia marketingowa w Internecie to zespół działań online, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność w digital i osiągnąć maksymalizację zysku. Czytaj dalej »
Problemy i obciążenia w zespołach sprzedaży najczęściej są spowodowane brakiem automatyzacji, złym zarządzaniem czasem oraz nieodpowiednim systemem motywacji.
Problemy specjalistów ds marketingu z kolei najczęściej wynikają z powodu niewystarczających danych analitycznych oraz słabej wiedzy na temat aktualnych trendów i nowych narzędzi marketingowych. Czytaj dalej »
Biznes plan to szczegółowy opis działalności gospodarczej wraz z obliczeniami i perspektywami rozwoju na najbliższe lata. Jest to podstawowy dokument, pozwalający obiektywnie ocenić przedsiębiorczą inicjatywę. Czytaj dalej »