Pojęcie startupu na przestrzeni kilku minionych lat staje się coraz bardziej modne, przyciągając rzesze biznesowych wizjonerów. Dla tych, którzy z tym modelem jeszcze się nie zetknęli należy się słowo wyjaśnienia na temat tego, co oznacza słowo startup. Czytaj dalej »
Rozwój w biznesie to kwestia pierwszorzędna. Jak głosi pewna złota myśl "Kto stoi w miejscu ten się cofa". Zarówno w życiu jak i w biznesie te słowa jak najbardziej znajdują pokrycie.
W erze cyfryzacji i automatyzacji wiele kwestii związanych z prowadzeniem działalności może okazać się znacznie prostsze niż było do tej pory. Czytaj dalej »
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na zatrzymanie klientów przy swojej marce jest zbudowanie odpowiedniej społeczności wokół niej. W jaki sposób to uczynić i jak sprawić by produkty i usługi stawały się dzięki konsumentom jeszcze lepsze? Temat rozwijamy właśnie w tym artykule. Czytaj dalej »
W branży e-commerce rynek e-handlu posiada stale rosnącą, mocną konkurencję. Właściciele biznesu internetowego stale prześcigają się w tworzeniu efektywnych sposobów wzrostu sprzedaży.
Narzędzia sprzedawcy (maszyny, oprogramowanie) służą do uproszczenia procesu zakupowego, bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników. Czytaj dalej »
Dziś mówi się, że jak nie ma kogoś w sieci, to ten ktoś nie istnieje. Tak naprawdę świetnie odnosi się to przede wszystkim do firm - niezależnie od tego, czy te działają na rynku lokalnym, ogólnopolskim, czy międzynarodowym. Czytaj dalej »
Budowanie swojej marki to jedno z pośród najważniejszych zadań, które czeka każdego właściciela firmy. Nie tylko właściciela z resztą.
Nie musimy bowiem prowadzić swojej firmy, żeby rozpocząć skuteczne i świadome budowanie własnego wizerunku w świadomości odbiorców. Czytaj dalej »
Żyjemy w świecie, w którym co chwilę na rynek jest wprowadzany nowy produkt, nowa usługa, kreatywny pomysł, coś czego nie było i jest szansa, że się sprzeda. Wydawać by się mogło, że w XXI wieku widzieliśmy już wszystko i nie ma przedmiotów, urządzeń, wydarzeń, aktywności, które by nas zaskoczyły. Czytaj dalej »
Działalność nierejestrowana niesie wiele korzyści, przede wszystkim dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem. Decydują się na nią sprzedawcy prowadzący drobny handel, freelancerzy oraz specjaliści, pragnący dorobić do standardowej umowy o pracę. Czytaj dalej »
Aktualnie najlepiej zarabiające marki to te, które sprzedając oferowany produkt bądź usługę, mają za sobą określony świat przeżyć. Jedyną możliwością nawiązania trwałej oraz wartościowej relacji z klientem jest dostarczenie wyjątkowych i dodatkowych emocji, jakie dana firma za sobą niesie. Czytaj dalej »
Tworzenie marki firmy, produktu czy marki osobistej nie jest dziś skomplikowane. Trudno jednak zakorzenić dany brand w myślach konsumenta i sprawić, by był on rozpoznawalny a jednocześnie cieszył się dobrą reputacją. Czytaj dalej »