W branży e-commerce rynek e-handlu posiada stale rosnącą, mocną konkurencję. Właściciele biznesu internetowego stale prześcigają się w tworzeniu efektywnych sposobów wzrostu sprzedaży.
Narzędzia sprzedawcy (maszyny, oprogramowanie) służą do uproszczenia procesu zakupowego, bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników. Czytaj dalej »
Dziś mówi się, że jak nie ma kogoś w sieci, to ten ktoś nie istnieje. Tak naprawdę świetnie odnosi się to przede wszystkim do firm - niezależnie od tego, czy te działają na rynku lokalnym, ogólnopolskim, czy międzynarodowym. Czytaj dalej »
Budowanie swojej marki to jedno z pośród najważniejszych zadań, które czeka każdego właściciela firmy. Nie tylko właściciela z resztą.
Nie musimy bowiem prowadzić swojej firmy, żeby rozpocząć skuteczne i świadome budowanie własnego wizerunku w świadomości odbiorców. Czytaj dalej »
Żyjemy w świecie, w którym co chwilę na rynek jest wprowadzany nowy produkt, nowa usługa, kreatywny pomysł, coś czego nie było i jest szansa, że się sprzeda. Wydawać by się mogło, że w XXI wieku widzieliśmy już wszystko i nie ma przedmiotów, urządzeń, wydarzeń, aktywności, które by nas zaskoczyły. Czytaj dalej »
Działalność nierejestrowana niesie wiele korzyści, przede wszystkim dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem. Decydują się na nią sprzedawcy prowadzący drobny handel, freelancerzy oraz specjaliści, pragnący dorobić do standardowej umowy o pracę. Czytaj dalej »
Aktualnie najlepiej zarabiające marki to te, które sprzedając oferowany produkt bądź usługę, mają za sobą określony świat przeżyć. Jedyną możliwością nawiązania trwałej oraz wartościowej relacji z klientem jest dostarczenie wyjątkowych i dodatkowych emocji, jakie dana firma za sobą niesie. Czytaj dalej »
Tworzenie marki firmy, produktu czy marki osobistej nie jest dziś skomplikowane. Trudno jednak zakorzenić dany brand w myślach konsumenta i sprawić, by był on rozpoznawalny a jednocześnie cieszył się dobrą reputacją. Czytaj dalej »
Prawo przedsiębiorców to stosunkowo nowa ustawa, która weszła w życie w dniu 30 kwietnia 2019 r. w ramach pakietu aktów prawnych zwanego Konstytucją dla Biznesu. Zastąpiła obowiązującą wcześniej Ustawę o swobodzie działalności gospodarczej. Czytaj dalej »
Media społecznościowe to bardzo skuteczne narzędzia do promowania firmy. Zazwyczaj, kiedy chcemy rozpocząć promocję w internecie, pierwsze co przychodzi na myśl to Facebook i Instagram. Dla wielu firm i branż znacznie skuteczniejszy będzie jednak nieco mniejszy portal – Linkedlin. Czytaj dalej »
Praca na umowę o pracę, zwana pracą na etacie, jest oznaką stabilizacji. Jednak uwzględniając aspekty finansowe pracy na etacie, okazuje się, że nie zawsze są one satysfakcjonujące.
Wątpliwości dotyczące zarobków na etacie prowadzą do poszukiwań dodatkowych możliwości zarobkowych. Czytaj dalej »