Tooling pochodzi od angielskiego wyrazu „tool”– narzędzie i jest słowem, które dla wielu osób nie jest znane, a szkoda, ponieważ umowa toolingu dla wielu mogłaby się okazać korzystna. Czym właściwie jest umowa toolingu i na czym dokładnie polega?
Umowa toolingu zakłada porozumienie pomiędzy przedsiębiorcami do wykonania określonych świadczeń dla drugiej strony. Czytaj dalej »
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (sp. z o.o.) jest spółką prawa handlowego, uregulowaną na gruncie kodeksu spółek handlowych. Jest ona równocześnie osobą prawną, a więc może być podmiotem praw i obowiązków, nabywać uprawnienia i zaciągać zobowiązania. Czytaj dalej »
Każdy z nas dysponuje innym kapitałem. Może to być kapitał w ujęciu materialnym bądź kapitał intelektualny w postaci określonej wiedzy lub umiejętności. W sytuacji, gdy posiadane przez poszczególne podmioty kapitały uzupełniają się wzajemnie, warto pomyśleć o założeniu spółki. Czytaj dalej »
Promocja w internecie to dziś najlepszy sposób na dotarcie do potencjalnych klientów dla większości firm, choć jest to zależne od branży. Pierwszym miejscem, gdzie szukamy informacji o interesującym nas zagadnieniu lub szukamy produktów do zakupu, jest wyszukiwarka Google. Czytaj dalej »
Przedsiębiorca ma możliwość rejestracji spółki z ograniczoną odpowiedzialnością drogą tradycyjną, a także elektroniczną. W każdym z przypadków od założyciela wymagane będą inne dokumenty, które pozwolą wpisać spółkę do właściwego rejestru. Czytaj dalej »
Specjaliści pracujący z tego typu klientami powinni świadczyć spersonalizowane oraz kompleksowe usługi.
Aby to zrobić, trzeba posiadać umiejętności, wiedzę i, oczywiście, doświadczenie w określonej dziedzinie. Czytaj dalej »
W obecnych warunkach rynkowych firmy koncentrują się i pracują nie tylko nad tym, aby pozyskać bogatych inwestorów i nabywców, ale także nad tym aby ich zatrzymać, zrobić stałymi klientami i zdobyć ich lojalność. Czytaj dalej »
W poprzednim artykule pisaliśmy o tym czym jest obecnie Instagram i dlaczego warto wykorzystywać to medium w promocji swojego biznesu. Nie istnieje jedna formuła czy recepta na zdobycie popularności na Instagram. Czytaj dalej »
Pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż?” interesuje każdego przedsiębiorcę. Konkurencja, zmiany w zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów są ciągłym wyzwaniem dla firm.
Dyrektorzy sprzedaży i marketingu muszą nieustannie wdrażać i wykorzystywać nowe techniki i metody na utrzymanie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych. Czytaj dalej »
Zanim wydasz przynajmniej złotówkę na reklamę w mediach społecznościowych, musisz zadecydować o swoich celach i oczekiwaniach: jakie wyniki i rezultaty chcesz osiągnąć? Zdobyć więcej polubień strony czy zwiększyć zasięg swoich publikacji? Pozyskać nowych followersów lub sprzedać swój produkt?
Jeśli już jesteś pewny zamiaru reklamowania się na Facebooku, to przejdź przez poniższe etapy:
1. Czytaj dalej »