Inne publikacje

Umowa toolingu - na czym polega?

Kategoria:Inne | |

Tooling pochodzi od angielskiego wyrazu „tool”– narzędzie i jest słowem, które dla wielu osób nie jest znane, a szkoda, ponieważ umowa toolingu dla wielu mogłaby się okazać korzystna. Czym właściwie jest umowa toolingu i na czym dokładnie polega? Umowa toolingu zakłada porozumienie pomiędzy przedsiębiorcami do wykonania określonych świadczeń dla drugiej strony. Czytaj dalej »

Ćwierkały jaskółki, że najgorsze są spółki. Czyżby?

Kategoria:Inne | |

Każdy z nas dysponuje innym kapitałem. Może to być kapitał w ujęciu materialnym bądź kapitał intelektualny w postaci określonej wiedzy lub umiejętności. W sytuacji, gdy posiadane przez poszczególne podmioty kapitały uzupełniają się wzajemnie, warto pomyśleć o założeniu spółki. Czytaj dalej »

Google Ads - narzędzie, które musisz znać!

Kategoria:Inne | |

Promocja w internecie to dziś najlepszy sposób na dotarcie do potencjalnych klientów dla większości firm, choć jest to zależne od branży. Pierwszym miejscem, gdzie szukamy informacji o interesującym nas zagadnieniu lub szukamy produktów do zakupu, jest wyszukiwarka Google. Czytaj dalej »

VIP Account Manager

Kategoria:Inne | |

Specjaliści pracujący z tego typu klientami powinni świadczyć spersonalizowane oraz kompleksowe usługi. Aby to zrobić, trzeba posiadać umiejętności, wiedzę i, oczywiście, doświadczenie w określonej dziedzinie. Czytaj dalej »

Praca z klientami VIP

Kategoria:Inne | |

W obecnych warunkach rynkowych firmy koncentrują się i pracują nie tylko nad tym, aby pozyskać bogatych inwestorów i nabywców, ale także nad tym aby ich zatrzymać, zrobić stałymi klientami i zdobyć ich lojalność. Czytaj dalej »

5 praktycznych sposobów zwiększenia sprzedaży

Kategoria:Inne | |

Pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż?” interesuje każdego przedsiębiorcę. Konkurencja, zmiany w zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów są ciągłym wyzwaniem dla firm. Dyrektorzy sprzedaży i marketingu muszą nieustannie wdrażać i wykorzystywać nowe techniki i metody na utrzymanie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych. Czytaj dalej »

Podstawowe etapy tworzenia reklam na Facebooku

Kategoria:Inne | |

Zanim wydasz przynajmniej złotówkę na reklamę w mediach społecznościowych, musisz zadecydować o swoich celach i oczekiwaniach: jakie wyniki i rezultaty chcesz osiągnąć? Zdobyć więcej polubień strony czy zwiększyć zasięg swoich publikacji? Pozyskać nowych followersów lub sprzedać swój produkt? Jeśli już jesteś pewny zamiaru reklamowania się na Facebooku, to przejdź przez poniższe etapy: 1. Czytaj dalej »






Strona używa cookies - tzw. ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień cookies.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.