Poradnik przedsiębiorcy

Mailing reklamowy - czy warto?

Kategoria:Inne | |

Wysyłanie e-maili reklamowych jest jedną z najstarszych form reklamy w internecie. Jednak jest ona powszechnie używana przez firmy na całym świecie do dzisiaj. Jakie są najważniejsze zalety i wady tego rodzaj marketingu? Mailing reklamowy jest odmianą marketingu internetowego, jego najważniejszą cechą jest wykorzystanie poczty internetowej jako narzędzia reklamy. Czytaj dalej »

Myjnia parowa - czy to dobry biznes?

Kategoria:Nowości | |

Szukasz dobrego pomysłu na biznes? Niewątpliwym problemem wielu młodych przedsiębiorców jest brak koncepcji, która mogłaby być zarazem opłacalna ekonomicznie, jak i broniąca się przed naciskiem konkurencji. Czytaj dalej »

Sklep z meblami - czy to dobry biznes?

Kategoria:Inne | |

Otworzenie własnego salonu meblowego, dla wielu z nas może wydawać się przyjemnym i zyskownym zajęciem, a może nawet spełnieniem marzenia z dzieciństwa o własnym sklepie z meblami. Jednak czy w czasach wszechobecnych mebli z kartonu i sieciowych salonów meblowych, które są znane i cenione przede wszystkim za oferowaną dosyć niską cenę, jesteśmy w stanie zarobić na sklepie z meblami? Znajdź swoją niszę Jeśli uda Ci się znaleźć niszę konsumencką, która cierpi na brak odpowiednich produktów, ze względu na dziurę w danym sektorze rynku meblowego, to wiedz, że masz już za sobą połowę sukcesu. Czytaj dalej »

Mocne linki SEO - gdzie i jak je zdobyć?

Kategoria:Nowości | |

Link building, czyli pozyskiwanie linków prowadzących do naszej domeny z innych, zewnętrznych witryn, to jedno z najistotniejszych działań wpływających na budowanie pozycji strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w Google. Czytaj dalej »