Wysyłanie e-maili reklamowych jest jedną z najstarszych form reklamy w internecie. Jednak jest ona powszechnie używana przez firmy na całym świecie do dzisiaj. Jakie są najważniejsze zalety i wady tego rodzaj marketingu?
Mailing reklamowy jest odmianą marketingu internetowego, jego najważniejszą cechą jest wykorzystanie poczty internetowej jako narzędzia reklamy. Czytaj dalej »
Prowadzenia własnej firmy to dość spora odpowiedzialność. Właściciel firmy powinien mocno angażować się w pracę na jej rzecz. Przedsiębiorca powinien znać wszelkie mechanizmy, na których opiera się działanie firmy. Czytaj dalej »
Szukasz dobrego pomysłu na biznes? Niewątpliwym problemem wielu młodych przedsiębiorców jest brak koncepcji, która mogłaby być zarazem opłacalna ekonomicznie, jak i broniąca się przed naciskiem konkurencji. Czytaj dalej »
Otworzenie własnego salonu meblowego, dla wielu z nas może wydawać się przyjemnym i zyskownym zajęciem, a może nawet spełnieniem marzenia z dzieciństwa o własnym sklepie z meblami.
Jednak czy w czasach wszechobecnych mebli z kartonu i sieciowych salonów meblowych, które są znane i cenione przede wszystkim za oferowaną dosyć niską cenę, jesteśmy w stanie zarobić na sklepie z meblami?
Znajdź swoją niszę
Jeśli uda Ci się znaleźć niszę konsumencką, która cierpi na brak odpowiednich produktów, ze względu na dziurę w danym sektorze rynku meblowego, to wiedz, że masz już za sobą połowę sukcesu. Czytaj dalej »
Link building, czyli pozyskiwanie linków prowadzących do naszej domeny z innych, zewnętrznych witryn, to jedno z najistotniejszych działań wpływających na budowanie pozycji strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w Google. Czytaj dalej »
Opłata środowiskowa to opłata pobierana za nadmierne eksploatowanie środowiska np.: przez środki transportu, ogrzewanie, lakierowanie samochodu czy nawet malowanie pomieszczeń danego przedsiębiorstwa. Czytaj dalej »
Kiedy chcemy założyć działalność gospodarczą, często nie zdajemy sobie sprawy z formalności, jakie nas czekają - skupiamy się bowiem wyłącznie na zaplanowaniu działań. Tymczasem towary i usługi to nie wszystko - przedsiębiorcy mają do czynienia również z licznymi przepisami prawa i muszą się do nich stosować. Czytaj dalej »
Wyjątkowo atrakcyjną opcją dla firm potrzebujących samochodów do prowadzenia działalności gospodarczej jest branie aut w leasing. Ważne jest pamiętanie, że używając tej metody, użytkownik pojazdu nie jest jego właścicielem. Czytaj dalej »
Na rynku jest obecnie spora konkurencja, a dodatkowo wiele firm działa w tym samym zakresie. Kiedy poszukujemy konkretnej usługi, która akurat w danym momencie jest nam potrzebna, nieraz mamy dylemat, bowiem nie wiemy, na co powinniśmy się zdecydować. Czytaj dalej »
Leasing samochodu jest bardzo popularnym sposobem na pozyskanie samochodu dla właścicieli firm. Powodem są korzyści podatkowe, które można dzięki niemu uzyskać i brak konieczności wydawania całej kwoty od razu. Czytaj dalej »