Reklama biura rachunkowego czyli jak sprawnie zdobywać klientów

Kategoria:Nowości | | Intaxo
Program do faktur
Każdego miesiąca w Polsce przybywa około dwustu nowych podmiotów świadczących sługi księgowe. Co najmniej kilkadziesiąt razy więcej powstaje firm, które mogłyby być klientami tych biur rachunkowych.

Niestety śmietankę z tortu zgarniają zazwyczaj te podmioty, które działają na rynku usług księgowych od lat. Dysponują one odpowiednio dużymi funduszami na promocję, a także renomą i doświadczeniem. A konkurencja w tej branży jest olbrzymia. Tylko w samych katalogach firm tj. panoramafirm.pl czy pkt.pl jest ponad 40 tysięcy biur rachunkowych. Szacuje się, że wszystkich podmiotów świadczących usługi księgowe jest ponad siedemdziesiąt tysięcy. Jak zatem sprawić, aby to właśnie nasza oferta została wybrana spośród innych biur rachunkowych? Podpowiadamy!

1. Daj coś więcej niż tylko usługę księgową
W mieście, w którym działasz nie jesteś sam. Zarówno Ty jak i Twoja konkurencja oferujecie usługi księgowe. Czym się zatem wyróżnisz i jak chcesz przekonać do siebie klientów?

Zaoferuj klientowi całkowicie darmowy program do fakturowania. Najlepiej łatwy i intuicyjny. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o darmowym programie dla Twoich klientów kliknij tutaj.

Aby udostępnić klientom bezpłatnie program do fakturowania załóż konto w panelu dla biur rachunkowych:

Panel dla biur rachunkowych


2. Reklama w Google czyli system AdWords
Wiele osób postrzega Google jako wyszukiwarkę informacji. I słusznie. Ty jako przedsiębiorca musisz spojrzeć na nią z nieco innej strony. Google to przede wszystkim największa na świecie agencja reklamowa. To dzięki reklamom wyświetlanym w wyszukiwarce i na stronach partnerów możesz dotrzeć do każdego kto szuka oferowanej przez Ciebie usługi.

Program reklamowy Google AdWords to narzędzie, które każdy może uruchomić samemu. Najistotniejszym aspektem kampanii AdWords jest dobór odpowiednich słów kluczowych i lokalizacji. Źle dobrane słowa lub lokalizacja sprawią, że zmarnujesz czas i pieniądze. Natomiast dobrze skonfigurowana kampania reklamowa zagwarantuje Ci stały wzrost liczby klientów. Jednaj aby móc uruchomić kampanie w Google potrzebna Ci będzie strona internetowa.

3. Strona internetowa
Obecnie posiadanie własnej strony internetowej to konieczność. Co ciekawe, wiele biur rachunkowych, które działają od lat nie posiadają swoich stron internetowych a klientów zdobywają z polecenia. Zaczynając przygodę z własnym biurem rachunkowym nie możesz polegać tylko i wyłącznie na tym, że któryś z Twoich klientów poleci Ciebie znajomemu. Owszem, jeśli tak się stanie to dobrze ale nie licz na to, że tym sposobem pod Twoim biurem ustawi się kolejka. Posiadanie własnej strony internetowej i odpowiednia reklama to sposób na dotarcie do dużej ilości potencjalnych klientów.

4. Pozycjonowanie strony internetowej
Pozycjonowanie to proces, który powoduje, że strona internetowa pnie się coraz wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Im jest wyżej tym większa szansa, że klient znajdzie Cię i w konsekwencji podpisze umowę. W ostatnich latach pozycjonowanie stało się niestety drogie, czasochłonne a przede wszystkim nie gwarantujące odpowiednio wysokich pozycji.

5. Reklama w mediach społecznościowych
Głównym medium społecznościowym w internecie jest Facebook. To nie tylko miejsce do kontaktowania się ze znajomymi ale również z klientami. W przeciwieństwie do systemu Google AdWords, reklamy na Facebooku wyświetlają się nie po wpisaniu nazwy produktu, którego szukamy ale osobom, które np. prowadzą firmy lub interesują się danym zagadnieniem np. darmowym programem do prowadzenia firmy. Samych form reklamowych jest też sporo. Warto jednak zacząć od utworzenia strony firmowej tzw. Fanpage'a - takiego profilu firmowego, gdzie umieszczać możemy interesujące naszych klientów informacje. Jednak aby nasz fanpage zaczął żyć, potrzebni są tzw. fani czyli osoby, które polubiły nasz firmowy profil. I tutaj warto zacząć od naszych obecnych klientów - poproś ich aby polubili profil twojego biura rachunkowego. A propos, zobacz jak wygląda nasz fanpage i polub go. Kliknij tutaj.

Następny krok to uruchomienie płatnej kampanii na Facebooku. Jeśli działasz np. we Wrocławiu i Twoi klienci to przedsiębiorcy z tego właśnie miasta, możesz ustawić kampanie tak, aby wyświetlała się osobom prowadzącym firmy w tym regionie. Sposobów targetowania reklamy na facebooku jest naprawdę dużo i nie sposób teraz opisać je wszystkie. W sieci na pewno znajdziesz szczegółowe instrukcje jak skutecznie promować się w mediach społecznościowych w tym na facebooku.







ObsługaJPK
Strona używa cookies - tzw. ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień cookies.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.