Był Adwords, jest Ads - co oprócz nazwy zmieniło się w systemie reklamowym Google?

Kategoria:Nowości | | Intaxo
Program do faktur
Google Adwords istnieje na rynku nieprzerwanie od 2000 roku, dlatego niedziwnym jest fakt, iż jego twórcy stale unowocześniają swoja platformę oraz dostosowują ją do zmieniających się realiów internetu.

Rozwój technologiczny sprawia, iż użytkownicy coraz częściej korzystają z wielu przeróżnych urządzeń do przeglądania stron internetowych, oglądania ciekawych filmików czy zwykłego kontaktowania się ze społecznością. Właśnie z tego powodu 24 lipca 2018 roku Google Adwords oficjalnie zmieniło nazwę na Google Ads i wprowadziło wiele innowacyjnych rozwiązań do swojej oferty.

Następca Google Adwords!

Przyglądając się nowemu systemowi reklamowemu od Googla można śmiało stwierdzić, iż Google Ads jest pełnoprawnym następcą Google Adwords i korzysta z tych samych rozwiązań, co jego poprzednik. Warto jednak zauważyć, iż znaczącą zmianą jest dostosowanie przeróżnych narzędzi do innej grupy klientów, gdyż nowe wydanie systemu reklamowego skupia się głównie na niewielkich przedsiębiorcach i biznesach. W prowadzeniu kampanii reklamowych z pewnością pomoże im sztuczna inteligencja, która ma za zadanie rozporządzać środkami pieniężnymi razem z użytkownikiem, co usprawni dysponowanie jego budżetem oraz jednocześnie przyspieszy i ułatwi proces uruchomienia reklam.

Prostsze i lepsze zarządzanie.

Google Ads wprowadza także nowe narzędzie usprawniające zarządzanie kampaniami reklamowymi, które jest połączeniem istniejącego wcześniej DoubleClick Digital Marketing z pakietem Google Analitycs 360. Poprawi to nie tylko obsługiwanie kampanii, ale także usprawni jej analizowanie i monitorowanie. Dodatkowo użytkownicy DoubleClick powinni przygotować się na zmiany. Tak jak dotychczas oferowane rozwiązanie będzie prezentowało reklamy podobnie do Adwords, jednak rozbudowaniu uległy opcje targetownia, rozplanowania oraz znalezienia miejsc docelowych. Ciekawym zastosowaniem jest również połączenie DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager oraz Studio and Audiance Center w nowe narzędzie o nazwie Display & Video 360, które może służyć, jako centrum zarządzania zakupami przestrzeni reklamowej oraz zasobów w czasie rzeczywistym.

Google Ad Manager.

Warto także zwrócić uwagę na Google Ad Manager, który stał się narzędziem usprawniającym monetyzacje użytkowników przeglądających przeróżne strony internetowe. Większe zyski staną się możliwe dzięki uproszeniu wyświetlania reklam, a to wszytko, gdyż nowe rozwiązanie jest połączeniem DoubleClick for Publishers oraz DoubleClick AdExchange. Klienci nowego systemu reklamowego od Googla z pewnością mogą się cieszyć z możliwości oraz narzędzi, jakie oddano im do dyspozycji.







ObsługaJPK
Strona używa cookies - tzw. ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień cookies.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.