Bezpieczny program do faktur

Kategoria:Faktury | |
Program do faktur
Niewątpliwą zaletą internetowych programów do faktur, jest brak konieczności instalacji i przechowywania wszystkich informacji na własnym komputerze, czy też ciągłego sporządzania zapasowych kopii.

Aby korzystać z takiego oprogramowania, potrzebujesz jedynie komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do internetu, wyposażony w przeglądarkę z obsługą Javascript. Dostęp do wszystkich zgromadzonych danych takich jak dokumentów sprzedaży, zakupów czy baza kontrahentów, możliwy jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Sprawdzone aplikacje to bezpieczeństwo

Jeśli zastanawiasz się nad wykorzystaniem internetowych programów do faktur w swoim przedsiębiorstwie, bo słyszałeś o korzyściach z tym związanych, warto w morzu dostępnych ofert wybrać sprawdzone i bezpieczne aplikacje, takie jak intaxo. W ten sposób upewnisz się, że dane finansowe i informacje Twojej firmy są poufne i bezpiecznie przechowywane.

Polityka prywatności

Programy do faktur o sprawdzonej reputacji, np. intaxo, respektują prawo do prywatności i poufność powierzonych im danych, które nie powinny być przekazywane osobom trzecim. Programy te uniemożliwiają kopiowanie, rozpowszechnianie, czy udostępnianie jakichkolwiek informacji pochodzących od ich użytkowników, czy wykorzystywanie adresów e-mailowych do wysyłania materiałów promocyjnych itp.

Wejście do systemu zabezpieczone hasłem

Po założeniu konta na stronie www.intaxo.pl/rejestracja, każdy użytkownik programu intaxo uzyskuje unikalny login i hasło do systemu. Jedyną drogą dostępu do konta jest wpisanie poprawnego hasła. Warto więc, zakładając konto, wybrać hasło trudne do złamania, stanowiące (zgodnie z wytycznymi bezpieczeństwa w sieci) kombinację małych i dużych liter, cyfr i znaków specjalnych.

Możliwe jest również założenie konta dla pracowników, którzy są zatrudnieni w firmie. Jeśli chcesz ograniczyć dostęp do konta, możesz wybrać opcję, która pozwala Twoim współpracownikom na przeglądanie tylko nowych dokumentów (np. żeby je zaksięgować).

Bezpieczny protokół SSL

W czasie łączenia się z systemem intaxo, wszystkie przesyłane przez Ciebie dane, wpisywane hasła i indentyfikatory przekazywane są przy użyciu bezpiecznego protokołu SSL (Secure Sockets Layer). Protokół ten zabezpiecza proces przekazywania danych przez Internet dzięki kodowaniu danych opuszczających przeglądarkę i dekodowaniu ich po osiągnięciu centrum przetwarzającego dane.

Logowanie odbywa się na podobnych zasadach jak w przypadku logowania do banku internetowego. Hasła i identyfikatory wpisywane przez użytkowników w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL z kluczem szyfrującym. Dzięki temu nikt niepowołany dowie się jakie faktury wystawiasz i kim są Twoi kontrahenci.

Unikalny adres publiczny dla każdego dokumentu

Każdy wystawiony w systemie dokument, posiada swój unikalny adres publiczny. Adres ten składa się z dwóch parametrów identyfikacyjnych oraz 64-znakowego identyfikatora, bez którego nie można otworzyć dokumentu. Umożliwia on przeglądanie wybranego dokumentu bezpośrednio w przeglądarce internetowej, przez osoby, którym nie chcesz udostępniać pozostałych dokumentów.

Zabezpieczenie przed utratą danych

Inaczej niż w desktopowych aplikacjach do prowadzenia księgowości, wszystkie dane, które wprowadzisz do systemu intaxo, przechowywane są na dedykowanych serwerach. Serwery te gwarantują stabilność systemu. Zwykle takie systemy rozmieszczone są w różnych obszarach geograficznych, więc nawet w przypadku awarii systemu w ramach jednego obszaru, zabezpieczone dane znajdują się na serwerach w innych obszarach. W ten sposób, nie musisz się obawiać utraty danych np. na skutek awarii komputera lub ich przypadkowego usunięcia. Nawet w takich przypadkach, Twoje informacje pozostają bezpieczne i dostępne w sieci.

Automatyczne tworzenie kopii zapasowych

Jeśli skorzystasz z internetowych aplikacji do faktur, takich jak intaxo, nie musisz już tworzyć regularnych kopii zapasowych (na płytach, czy zewnętrznych dyskach) ani archiwów z poprzednich wersji. Archiwizacja dokumentów dokonywana jest automatycznie, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Przykładowo, jeśli program wykonuje kopie zapasowe danych co godzinę, przez 24 godziny na dobę, nawet jeśli przypadkowo usuniesz jakieś informacje, masz możliwość przywrócenia danych z określonej godziny.